4 nyheder i Power BI, vi glæder os til
Den årlige Microsoft Ignite-konference løb af stablen i uge 39 og var denne gang online og gratis [...]
BI Governance – hårdt, men du ved, det er nødvendigt
Kender du det? Netværksdrevet, SharePoint-mappen, dit eget skrivebord. Uanset mediet, så sker der noget ved anvendelsen af [...]
Vi vil være datadrevne, så hvorfor bruger brugerne ikke vores BI-løsning?
Se vores bud på, hvorfor mange gode BI-løsninger ikke bliver brugt – og undgå, at investeringen i din egen BI-løsning ikke er spildt på forhånd. [...]
Customer Retention: Hvad er det, og hvorfor er det vigtigt?
En ny kunde koster fem gange så meget som at fastholde en nuværende. Derfor bør du fokusere lige så meget, hvis ikke mere, på at fastholde dine nuværende kunder fremfor at få nye. [...]
Kundeværdi: Sådan beregner du Customer Lifetime Value
Hvad tjener du i virkeligheden på dine kunder? Få svaret lige her. Hvad tjener du [...]
Sådan kommer du fra Customer Churn til Customer Retention
Dine kundedata kan fortælle dig en masse om hvilke af dine kunder, der måske er på vej til at forlade dig, men hvor meget skal der egentligt til? Hvilke specifikke informationer skal du finde frem for at [...]
Vil du forstå din kundegruppe bedre og se ind i fremtiden?
Find hurtigt ud af, hvilke af dine kunder i din kundegruppe der først vil forlade din virksomhed. [...]
Test hvor meget din virksomhed kan få ud af at arbejde struktureret med Customer Retention
Hvad skal du fokusere på; at få nye kunder eller fastholde dem, du allerede har (Customer Retention)? [...]