Se vores referencer

Siden etableringen af twoday kapacity i 2008 har vi hjulpet mere end 300 virksomheder til forbedret drift og overblik med stærke og innovative Business Analytics-løsninger. På denne side kan du se vores referencer og læse nærmere om nogle af de projekter, vi har arbejdet med.

Aarstiderne får unikt indblik i kundeloyaliteten

twoday kapacitys Customer Churn Framework identificerer kunder, som er i fare for at blive inaktive

Alumeco træffer bedre beslutninger på baggrund af BI

Alumeco har løbende udviklet sig til en virksomhed, der har styr på deres data og kan træffe beslutninger på baggrund af deres indsigt i data. Senest er en churn prediction-model kommet til, som giver nye indsigter i kundedata.

Video-case: Blue Water Shipping får ny Azure dataplatform

Blue Water Shipping flytter deres dataplatform til Microsoft Azure og øger dermed deres sikkerhed, fleksibilitet og transparens.

GN bruger machine learning til at analysere kundefeedback

Det gør dem i stand til at besvare et meget værdifuldt spørgsmål – hvad brugerne synes om deres produkter.

Matas skaber dybere kundeindsigt med ny dataplatform i skyen

Med den nye dataplatform i Azure har Matas mulighed for at udnytte deres data til fulde i en smidig platform, hvor slutbrugere og leverandører kan få banebrydende indsigter i deres kunder.

Nordic Aviation Capital træffer værdiskabende beslutninger med nyt Data Warehouse

Samtidig har de med twoday kapacity Information Hub fået en samlet brugerplatform, der gør det let og overskueligt at finde de rapporter og data, de har brug for.

AURA Energi samler data i ét system og opnår ”one truth”

AURA siger farvel til de manuelle processer og tidskrævende regneark og goddag til større tilgængelighed og en fælles datavirkelighed med ny BI-løsning

Biofuel Express: Fremtidens klimarapportering for transport

twoday kapacity har sammen med Biofuel Express og Fremsyn udviklet den første klimarapporteringsplatform i norden inden for transportsektoren, som giver indsigt i brændstofforbrug og giver virksomheder mulighed for at opfylde dokumentationskrav til CO2-reduktion

Video-case: Ny BI-løsning løfter CASA til et højere niveau

CASAs nye BI-løsning giver virksomheden én sandhed, og det betyder bl.a., at der ikke længere er risiko for, at der bliver fortolket forskelligt på deres data.

CBS får ny økonomiløsning og tilhørende BI-fundament

Med det nye BI-fundament kan CBS videreudvikle på baggrund af et standardiseret framework.

twoday kapacity performanceoptimerer Microsofts interne rapportering

twoday kapacitys konsulenter giver Microsoft mere tid på hænderne ved at optimere deres modeller med Tabular Editor.

Video-case: N1

N1 gør indsamling af data på deres kabelskabe til en leg med N1GO!-appen.

Video-case: Normal

Normal er gået fra at håndtere store mængder data i Excel til et nyt Data Warehouse fra twoday kapacity og en ny front end fra TARGIT.

NPI opnår bedre indsigt i data med Power BI-løsning fra twoday kapacity

Det gør, at NPI har lettere ved at træffe de rigtige beslutninger og samtidig sparer tid hver dag.

Nuuday samler rapporteringen med twoday kapacity Information Hub

Med ’one point of entry’ sparer Nuuday tid ved at gøre det let for hele organisationen at tilgå rapporter.

Krifa når nye datahøjder med et moderne Data Warehouse

Med et moderne Data Warehouse baseret på nyeste teknologi kan Krifa nu træffe endnu bedre beslutninger på baggrund af en fælles datavirkelighed.

Maersk Tankers demokratiserer adgangen til data med ny dataplatform

Cloud-platformen fra Microsoft Azure gør det nemmere for Maersk Tankers at servicere alle dele af organisationen med data og øger samarbejdet i dataprojekter på tværs af afdelinger.

Nykredit fremtidssikrer deres dataplatform med Microsoft Azure

I samarbejde med twoday kapacity har Nykredit udviklet et moderne datamiljø i Azure, som samler data og gør det nemmere at udvikle AI- og Machine Learning-modeller.

OrderYOYO professionaliserer brugen af data og tager næste skridt i vækstfasen

OrderYOYO er en softwarevirksomhed, der leverer ordre-, betalings- og marketingløsninger til mindre takeaway restauranter. Siden deres opstart i 2015 har de leveret en vedvarende vækst. Den store vækst har øget kompleksiteten i deres datakilder, på samme tid med at behovet for dybere indsigt i data ...

Video-case: Orifarm øger kvaliteten og transparensen i data med Jedox

Orifarm har implementeret Jedox som deres nye EPM-platform, så de nu har én samlet platform til deres finansielle konsolidering- og forecasting.

Intelligent prioriteringsværktøj automatiserer Patienterstatningens sagsfordeling

Automatisk prioritering og fordeling af sager sikrer et jævnt flow i Patienterstatningens sagsbehandling.

SEGES Innovation skaber fremtidens landbrug med AI og MLOps

SEGES Innovation forsker i og udvikler løsninger til fremtidens landbrugs- og fødevaresektor. I mere end 40 år har de arbejdet på at bygge bro mellem forskning og praktisk erfaring for at forbedre landbruget og mindske landbrugets indvirkningen på miljøet.

Sønderjysk Forsikring G/S understøtter væksten med Jedox og ny Azure dataplatform

Med ny dataplatform og Jedox reducerer Sønderjysk Forsikring de manuelle processer og tidskrævende regneark og får dybere forretningsindsigt.

Unifeeder samler rapporter på tværs af udviklingsværktøjer

Med twoday kapacity Information Hub får Unifeeder overblik over rapporter og øger rapportaktiviteten med 55%

Machine learning lokaliserer potentielle brud på vandrørene hos VandCenter Syd

Det er med til at undgå vandspild og mindsker tidsforbrug på monitorering

VandCenter Syd reducerer udledningen af ammonium med machine learning

Løsningen er med til at skabe et sundere vandmiljø i hav, fjorde og vandløb

Wrist bliver styret af data, analyser og indsigter

Med en ny datastrategi er Wrist på rekordtid gået fra at være styret af traditionel rapportering til i langt højere grad at være drevet af indsigter fra data – med en moderne Azure cloud dataplatform som fundament.

Zizzi understøtter væksten med succesfuld BI-løsning

Zizzi er gået fra en fragmenteret BI-løsning – bygget op omkring hver enkel salgskanal i virksomheden – til ét samlet data warehouse, som indsamler data på tværs af forretningen.