Siden etableringen af twoday kapacity i 2008 har vi hjulpet mere end 300 virksomheder til forbedret drift og overblik med stærke og innovative Business Analytics-løsninger. På denne side kan du se vores referencer og læse nærmere om nogle af de projekter, vi har arbejdet med.
twoday kapacitys Customer Churn Framework identificerer kunder, som er i fare for at blive inaktive
Alumeco har løbende udviklet sig til en virksomhed, der har styr på deres data og kan træffe beslutninger på baggrund af deres indsigt i data. Senest er en churn prediction-model kommet til, som giver nye indsigter i kundedata.
Blue Water Shipping flytter deres dataplatform til Microsoft Azure og øger dermed deres sikkerhed, fleksibilitet og transparens.
Det gør dem i stand til at besvare et meget værdifuldt spørgsmål – hvad brugerne synes om deres produkter.
Med den nye dataplatform i Azure har Matas mulighed for at udnytte deres data til fulde i en smidig platform, hvor slutbrugere og leverandører kan få banebrydende indsigter i deres kunder.
Samtidig har de med twoday kapacity Information Hub fået en samlet brugerplatform, der gør det let og overskueligt at finde de rapporter og data, de har brug for.
AURA siger farvel til de manuelle processer og tidskrævende regneark og goddag til større tilgængelighed og en fælles datavirkelighed med ny BI-løsning
twoday kapacity har sammen med Biofuel Express og Fremsyn udviklet den første klimarapporteringsplatform i norden inden for transportsektoren, som giver indsigt i brændstofforbrug og giver virksomheder mulighed for at opfylde dokumentationskrav til CO2-reduktion
CASAs nye BI-løsning giver virksomheden én sandhed, og det betyder bl.a., at der ikke længere er risiko for, at der bliver fortolket forskelligt på deres data.
Med det nye BI-fundament kan CBS videreudvikle på baggrund af et standardiseret framework.
twoday kapacitys konsulenter giver Microsoft mere tid på hænderne ved at optimere deres modeller med Tabular Editor.
Normal er gået fra at håndtere store mængder data i Excel til et nyt Data Warehouse fra twoday kapacity og en ny front end fra TARGIT.
Det gør, at NPI har lettere ved at træffe de rigtige beslutninger og samtidig sparer tid hver dag.
Med ’one point of entry’ sparer Nuuday tid ved at gøre det let for hele organisationen at tilgå rapporter.
Med et moderne Data Warehouse baseret på nyeste teknologi kan Krifa nu træffe endnu bedre beslutninger på baggrund af en fælles datavirkelighed.
Cloud-platformen fra Microsoft Azure gør det nemmere for Maersk Tankers at servicere alle dele af organisationen med data og øger samarbejdet i dataprojekter på tværs af afdelinger.
I samarbejde med twoday kapacity har Nykredit udviklet et moderne datamiljø i Azure, som samler data og gør det nemmere at udvikle AI- og Machine Learning-modeller.
OrderYOYO er en softwarevirksomhed, der leverer ordre-, betalings- og marketingløsninger til mindre takeaway restauranter. Siden deres opstart i 2015 har de leveret en vedvarende vækst. Den store vækst har øget kompleksiteten i deres datakilder, på samme tid med at behovet for dybere indsigt i data ...
Orifarm har implementeret Jedox som deres nye EPM-platform, så de nu har én samlet platform til deres finansielle konsolidering- og forecasting.
Automatisk prioritering og fordeling af sager sikrer et jævnt flow i Patienterstatningens sagsbehandling.
SEGES Innovation forsker i og udvikler løsninger til fremtidens landbrugs- og fødevaresektor. I mere end 40 år har de arbejdet på at bygge bro mellem forskning og praktisk erfaring for at forbedre landbruget og mindske landbrugets indvirkningen på miljøet.
Med ny dataplatform og Jedox reducerer Sønderjysk Forsikring de manuelle processer og tidskrævende regneark og får dybere forretningsindsigt.
Med twoday kapacity Information Hub får Unifeeder overblik over rapporter og øger rapportaktiviteten med 55%
Det er med til at undgå vandspild og mindsker tidsforbrug på monitorering
Løsningen er med til at skabe et sundere vandmiljø i hav, fjorde og vandløb
Med en ny datastrategi er Wrist på rekordtid gået fra at være styret af traditionel rapportering til i langt højere grad at være drevet af indsigter fra data – med en moderne Azure cloud dataplatform som fundament.
Zizzi er gået fra en fragmenteret BI-løsning – bygget op omkring hver enkel salgskanal i virksomheden – til ét samlet data warehouse, som indsamler data på tværs af forretningen.