Kapacity Customer Care
Skaber komplet sikkerhed for din løsning

Mere end bare en support hotline
Kapacity Customer Care er meget mere end en traditionel supportfunktion. Ordningen indeholder en lang række services, som giver værdi og tilsammen skaber komplet sikkerhed for din løsning.
Få kvalificeret hjælp. Hurtigt
Når du kontakter Kapacity Customer Care, er det ikke en telefonpasser, men en kvalificeret medarbejder, der besvarer din henvendelse. Ofte vil det være en konsulent med indgående kendskab til netop din løsning, der behandler din sag.
En flad struktur sikrer desuden, at dit problem ikke skal eskaleres til et utal af niveauer, før den rigtige løsning findes.
Supporttelefonen er åben i hverdage fra kl. 8 til 16, og ved kritiske faser er det desuden muligt at have adgang til telefonisk support uden for åbningstiden.
Afhængig af, hvilken udgave, du vælger, garanterer vi dig et initialt svar helt ned til 1 time, efter vi har modtaget din forespørgsel.
Ekstra værdi til din løsning
Udover den traditionelle support indeholder ordningen en række services, som giver ekstra værdi og sikkerhed for din løsning:
Proaktiv monitorering
Vi overvåger din løsning døgnet rundt, og kan derfor ofte løse problemer, før de opstår (gælder kun Level 1).
Sundhedstjek
En gang om året modtager du en rapport med anbefalinger om ny teknologi, skalering af hardware m.v. (gælder kun Level 1)
Brugsstatistik
Vi overvåger, hvilke elementer der benyttes – og af hvilke medarbejdergrupper. På den baggrund kan vi anbefale, hvordan din løsning kan udvikles og udnyttes bedre (gælder kun Level 1 & 2).
Kapacity Customer Care – Service Levels
Vi tilbyder support i tre forskellige udgaver. Kvaliteten af supporten er den samme, men responstider, ekstra services m.v. varierer alt efter model:
Level 3
- Åbningstid: kl. 8 – 16
- Responstid: 8 timer
- Support uden for åbningstid: Nej
- Monitorering: Nej
- Proaktiv monitorering: Nej
- Brugsstatistik: Nej
- Sundhedstjek: Nej
Level 2
- Åbningstid: kl. 8 – 16
- Responstid: 4 timer
- Support uden for åbningstid: Ja
- Monitorering: Ja
- Proaktiv monitorering: Nej
- Brugsstatistik: Nej
- Sundhedstjek: Nej
Level 1
- Åbningstid: kl. 8 – 16
- Responstid: 1 timer
- Support uden for åbningstid: Ja
- Monitorering: Ja
- Proaktiv monitorering: Ja
- Brugsstatistik: Ja
- Sundhedstjek: Ja
Kontakt Kapacity Customer Care
Du kan kontakte Kapacity Customer Care på telefon, e-mail eller på vores portal.
Læs her om de forskellige muligheder.
Du kan også kontakte Kapacity Customer Care ved at sende en e-mail til customercare@kapacity.dk.
Når du sender en e-mail til ovenstående adresse, oprettes en sag i Kapacity Customer Care portal, og du modtager svar forventet tidshorisont for løsning af dit problem.