Se video om kundeanalyser med Buzzard

Vil du have præcise kundeanalyser, der øger indtjeningen?

Kapacity Buzzard bruger jeres data kombineret med den nyeste teknologi inden for machine learning til at udarbejde kundeanalyser, som identificerer kunder, der er i risiko for at churne.

Ligeledes identificeres adfærd som øger muligheden for opsalg, således at du får den højest mulige indtjening på kunden.

Aarstiderne fik præcise kundeanalyser med Kapacity Buzzard - læs casen

Case: Aarstiderne får unikt indblik i kundeloyaliteten med Buzzards kundeanalyser

Aarstiderne har det seneste år kørt et strategisk projekt omkring kundeloyalitet under overskriften ”den bedste kundeoplevelse hver gang”. Målet var at gøre arbejdet med kundeloyalitet mere struktureret, men hvad skulle der til for at komme i mål?

Aarstiderne valgte blandt andet at fokusere på bedre kundeanalyser og startede en dialog med Kapacity om Buzzard. Målet var at få bedre indblik i, hvilke kunder der var mest tilbøjelige til at churne.

Modellen, som Aarstiderne bruger, kigger på mere end 300 variabler, og det sikrer en stor nøjagtighed af de kundeanalyser, som Buzzard leverer.

Læs hele casen her

Måske kunne det her også være interessant for dig: