Skip to content

Vil du hjælpe nogle af Danmarks største virksomheder med at blive bedre til at planlægge og styre deres forretning ved hjælp af økonomistyringsløsninger? Bliv en del af en af Danmarks førende data- og analytics huse, som arbejder med nogle af Danmarks største virksomheder. Vi har vokseværk på alle vores fire kontorer, og vi søger derfor flere kollegaer til at udvikle de bedste økonomistyringsløsninger.

 

Kan du se dig selv her?

Du bliver en del af vores Digital Strategy-team, som bl.a. udvikler effektive løsninger til finansiel konsolidering, budgettering, forecasting, performance management og omkostningsallokering.

Vi er et uformelt team af konsulenter, som lever efter vores mantra ”Quality & Integrity”, samtidig med, at vi lægger vægt på at have det sjovt i hverdagen.

Vores løsninger udvikles i tæt samarbejde med kunden og er typisk forankret i økonomifunktionen, men de rækker ud til både salg , marketing, produktion og distribution, så vi sikrer sammenhæng og gennemsigtighed i processer og data.

Vi tror på, at vores kollektive viden gør teamet dygtigere og bidrager til bedre løsninger for kunderne. Desuden indgår vi i et større hold, som har fokus på andre analytiske discipliner, så der er mange dygtige kollegaer at trække på og sparre med.

Vil du have:

Turbo på det faglige!

Hos twoday kapacity er vores medarbejdere kendt for at have et skyhøjt fagligt niveau. Samtidig med at vi har det godt socialt.

Lækre kontorer!

twoday kapacity har lækre og moderne kontorer centralt placeret i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

Tid til fordybelse!

Vi har otte årlige fagdage, hvor idéudvikling, udvikling og sparring er i højsædet.

Uddannelse!

Hos twoday kapacity får du mulighed for efteruddannelse og certificeringer.

Attraktiv lønpakke!

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med branchens bedste bonusordning.

Fantastisk kaffe!

Hos twoday kapacity har du adgang til fitness, frugt og fantastisk god kaffe.

Og kan du sætte flueben her?

  • Har en økonomisk baggrund og har siddet i en økonomifunktion som controller med berøringsflader til den øvrige del af forretningen. Alternativ har du en baggrund som revisor eller har anden relevant konsulenterfaring.
  • Har kendskab til økonomistyring og en bred vifte af forskellige forretningsprocesser og interessenter. Erfaring med konsolidering er et plus.
  • Har udviklet og drevet Excel-baserede løsninger (eller andre værktøjer) og oplevet fordelene og ulemperne på egen krop. Du ved, hvor tingene med fordel kan gøres bedre og mere robuste, f.eks. i forhold til dataindsamling og versionering.
  • Har både et teknisk gen og en glæde ved omgang med kolleger og (interne) kunder.
  • Din erfaring er et afsæt til relevant rådgivning for kunden omkring både processer og en understøttende teknisk løsning.
  • Du får energi af vekselvirkningen mellem samvær og sparring med kollegaer og kunder og den selvstændige indsats på kontoret.
  • Du vil prøve kræfter med konsulentverdenen, hvor du får mulighed for at løse forskellige problemstillinger for mange interessante og forskellige kunder sammen med dine dygtige kolleger.
  • Som person får du ultimativ jobglæde, når du i samarbejde med kolleger finder frem til de bedste løsninger for kunden. Du har en praktisk tilgang til at løse opgaverne og et stålsat fokus på at skabe værdi for kunden i praksis.

Vores løsninger er ofte integreret med kundernes øvrige løsninger og baserer sig på Jedox, og vi har ofte et Microsoft-baseret Data Warehouse i ryggen samt/eller Microsoft Power BI som rapporteringsværktøj.

Det er ikke en forudsætning, at du har erfaring med disse værktøjer, da vi sørger for den nødvendige tekniske oplæring.

Vi begejstrer med data – måske vil du være med?

Så send din ansøgning i dag, de vil løbende blive læst.

Der vil løbende blive indkaldt til indledende samtaler. Du ansøger ved at klikke på knappen nedenfor.  Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er Ann Brahe-Orlandi, Talent Acquisition Manager, klar til at hjælpe. Hun glæder sig til at høre fra dig på ann.brahe-orlandi@twoday.com.

twoday-kapacity-ann-brahe