Udfyld formularen for at downloade White Paperet
Med White Paperet får du:
27 sider spækket med den nyeste viden inden for Customer Churn – og hvad du kan gøre for at undgå det – skrevet af vores ekspert på området.
Et detaljeret indblik i, hvordan Machine Learning nemt kan give indsigt i, hvad der driver churn, hver enkelt kundes værdi for din virksomhed, og sandsynligheden for at hun/han churner.
- En grundig gennemgang af, hvad du skal gøre for at forhindre churn – vi giver dig svar på, hvordan du kommer i gang, hvem du skal gå efter, og hvilke metoder du skal bruge.
"*" indicates required fields
Case: Aarstiderne får unikt indblik i kundeloyaliteten med kundeanalyser
Aarstiderne har det seneste år kørt et strategisk projekt omkring kundeloyalitet under overskriften ”den bedste kundeoplevelse hver gang”. Målet var at gøre arbejdet med kundeloyalitet mere struktureret, men hvad skulle der til for at komme i mål?
Aarstiderne valgte blandt andet at fokusere på bedre kundeanalyser og startede en dialog med Kapacity om Customer Churn & Retention. Målet var at få bedre indblik i, hvilke kunder der var mest tilbøjelige til at churne.
Modellen, som Aarstiderne bruger, kigger på mere end 300 variabler. Det sikrer en stor nøjagtighed af de kundeanalyser, som modellen leverer.
