Customer Care 2017-06-07T13:55:35+00:00

Kapacity Customer Care

– skaber komplet sikkerhed for din løsning

Mere end bare en support hotline

Kapacity Customer Care er meget mere end en traditionel supportfunktion. Ordningen indeholder en lang række services, som giver værdi og tilsammen skaber komplet sikkerhed for din løsning.

Når du kontakter Kapacity Customer Care, er det ikke en telefonpasser, men en kvalificeret medarbejder, der besvarer din henvendelse. Ofte vil det være en konsulent med indgående kendskab til netop din løsning, der behandler din sag.

En flad struktur sikrer desuden, at dit problem ikke skal eskaleres til et utal af niveauer, før den rigtige løsning findes.

Supporttelefonen er åben i hverdage fra kl. 8 til 16, og ved kritiske faser er det desuden muligt at have adgang til telefonisk support uden for åbningstiden.

Afhængig af, hvilken udgave af Customer Care, du vælger, garanterer vi dig et initialt svar helt ned til 1 time, efter vi har modtaget din forespørgsel.

Ekstra værdi til din løsning

Udover den traditionelle support indeholder Kapacity Customer Care en række services, som giver ekstra værdi og sikkerhed for din løsning:

Proaktiv monitorering

Vi overvåger din løsning døgnet rundt, og kan derfor ofte løse problemer, før de opstår (gælder kun Kapacity Customer Care Level 1).

Sundhedstjek

En gang om året modtager du en rapport med anbefalinger om ny teknologi, skalering af hardware m.v. (gælder kun Kapacity Customer Care Level 1)

Brugsstatistik

Vi overvåger, hvilke elementer der benyttes – og af hvilke medarbejdergrupper. På den baggrund kan vi anbefale, hvordan din løsning kan udvikles og udnyttes bedre (gælder kun Kapacity Customer Care Level 1 & 2).

Kapacity Customer Care – Service Levels

Vi tilbyder Kapacity Customer Care i tre forskellige udgaver. Kvaliteten af supporten er den samme, men responstider, ekstra services m.v. varierer alt efter model:

Level 3

  • Åbningstid: kl. 8 – 16
  • Responstid: 8 timer
  • Support uden for åbningstid: Nej
  • Monitorering: Nej
  • Proaktiv monitorering: Nej
  • Brugsstatistik: Nej
  • Sundhedstjek: Nej

Level 2

  • Åbningstid: kl. 8 – 16
  • Responstid: 4 timer
  • Support uden for åbningstid: Nej
  • Monitorering: Ja
  • Proaktiv monitorering: Nej
  • Brugsstatistik: Nej
  • Sundhedstjek: Nej

Level 1

  • Åbningstid: kl. 8 – 16
  • Responstid: 1 time
  • Support uden for åbningstid: Ja
  • Monitorering: Ja
  • Proaktiv monitorering: Ja
  • Brugsstatistik: Ja
  • Sundhedstjek: Ja

Kontakt Kapacity Customer Care

Du kan kontakte Kapacity Customer Care på telefon, e-mail eller på vores portal.
Læs her om de forskellige muligheder.

Telefon

Du kan ringe til Kapacity Customer Care hverdage fra kl. 8 – 16. Har du en level 1 aftale er telefonen åben 24 timer i døgnet.

Uanset hvilket aftale du har, skal du ringe til 70 30 29 19, hvis du vil i kontakt med Kapacity Customer Care.

Ring til Kapacity Customer Care

Support portal

Du kan oprette en ny sag i Kapacity Customer Care portal ved at klikke på spørgsmåltegnet i nederste venstre hjørne af skærmen.

Du kan også gå til portalen ved at klikke på knappen nedenfor. På portalen kan du oprette nye og følge eksisterende sager.

Kapacity Customer Care portal

E-mail

Du kan også kontakte Kapacity Customer Care ved at sende en e-mail til customercare@kapacity.dk.

Når du sender en e-mail til ovenstående adresse, oprettes en sag i Kapacity Customer Care portal, og du modtager svar forventet tidshorisont for løsning af dit problem.

E-mail Kapacity Customer Care